070410

Hej & hå, jag jobbar 16-21 idag men ändå var jag uppe innan klockan hunnit slå 8.00. Mardrömssenariet uppstod idag, jag fick med mig en kunds nyckel hem haha fyfan paniken jag hade när dom ringde imorse var inte rolig. Ingen cykel hade jag heller, så bossen kom snällt o hämta nyckeln. Garvade mig rakt upp i ansiktet och sa åt mig att chilla ner några hekto typ. Man är ju som sagt inte mer en mänsklig! Ska strax käka frulle sen blire ett lunchpass med favvoledaren på friskis 11.30, sen lunch och avslutningsvis jobba kväll!

Måndag: Jobb 7.30-16, var hem till familyn och mös lite sen bajkade jag hem och då satt halvan + två bögar här! Det var trevligt faktiskit, o så laga halvan mat åt mig och så däcka jag typ vid 19.30. Trodde jag att jag skulle få sova så trodde jag ju totalt fel, vid 23 kom några fler bögjävlar och väcker mig så att jag typ ramlar ur sängen. Pay back time bitch, var så säker haha! Sällskapet blev inte långvarigt och jag somnade snabbt om!

Tisdag:
7.30-16, sen bajkade vi snabbt hem för att börja med spaggen o körresåsen som för övrigt blev gudomligt god. Jag har sagt det förr men säger det igen, jag är king i köket! Allt blir så sjukt gott, vafan har hänt med mig? Hahaha! Nåväl, mätta och belåtna kom Zlatan förbi en sväng sen drog vi ett medelpass. Det blev inte mycket mer än såhär igår, en dusch och soffhäng hela kvällen lång för vi del! :)

Ville bara påpeka att när vi kom hem igår och såg detta blev vi totalt överlyckliga, nu vet postgubbarna att
vi är sambos tillochmed! Så tjockt nice såre finns inte!

Ps. Imorrn drar jag o några kärringar iväg till Ullrad och det ska bli så himla skönt att komma iväg även om det bara blir en övernattning. Jag behöver verkligen det och hoppas på att komma hem med en hel del, vore ju nice. Shit vad klockan tickar, måste dra mig om jag ska hinna till passet. pöss e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0