190410

Efter en hel veckas jobb förutom i torsdags så är jag ledig idag och är givetvis uppe med tuppen. Jag känner mig ABSOLUT INTE bitter för att jag inte får sova ut, nej inte alls så istället väljer jag att göra något vettigt. Det blir strax en promenad med emme & theo i det underbara vädret! Känner mig riktigt glad idag faktiskt och det gillar vi!! Resterande dag får vi se vad som händer, mer träning blire ivarjefall när halvan slutat jobbet. Kanske en sväng på stan? Hälla? Äh, vi får se. Idag ska jag iallafall njuta som fan för det är jag värd!

Igår jobbade jag 7.30-15 och var helt slut när jag kom till jobbet kan jag tala om, sov nämligen inte mycket alls natten från lördag till söndag då våra kära grannar bjöd på efterkaka med gitarr/sång haha! Dom verkade ha skoj så att gå över och klaga var verkligen inget vi övervägde men vänta bara tills vi bjuder på efterkakor. Dom kommer inte bli nådiga mohaha, så det så!

Nej nu måste jag klä på mig och göra mig redo för promenaden med mannen i mitt liv, tussen du e allt för go du och nu var det länge sen jag såg dig! Blir knäsvag bara jag tänker på det hihi. Ps, kameran åker med så idag ska det tas en massa vår-bilder har jag bestämt, vare sig emme vill eller inte mohaha. e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0