260410

Jag måste bara börja med att berömma mig själv för min "hjälte-insats" igår, fyfan vad flitig jag var. Kolla in schemat för gårdagen, fattar inte ens själv hur jag orkar:

- Damma
- Dammsuga
- Skura
- Tvätta alla skitiga kläder + sofföverdragen & sängkläderna = springa till tvättstuugan 40tusen ggr och det var jävligt drygt kan jag säga !
- Laga mat
- Station/Medelpass + dusch där
- Cykla ner mot stan för att köpa en fet godispöze + en burgare att snaska i sig på vägen hem. Vi tog nämligen ut ätardagen en dag för sent, vi ville spara den eftersom halvan jobbade 12-21 i Lördags. Blev inte mycket till ätardag igår kanske haha men en godispöza o lite annat snask fick vi minnsan med oss hem och vi var så nöjda så! :)



Totala zombizar var vi imorse när vi gick upp, plus att vi gick upp 45 minuter senare än vad vi borde så det var bara att slänge på sig kläderna och sen glida till jobbet lite snyggt sådär. Idag skulle jag ha jobbat 7.30-12.30 men snäll som man är så jobbade man över till 16, klart man måste ställa upp för någon som allt gör det för en själv! Halvan slutade oxo 16 så vi drog direkt till björnövägen för ett medelpass, nu sitter vi hemma och degar. Mallan har precis duschat så jag tänkte hoppa in i duschen medan hon slänger ihop käk för jag orkar verkligen inte laga något idag :) puss e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0