060810

Igår blev det jobb, stan o shoppa fett sen hem o chilla en sväng innan fotbollsträningen. Idag mår jag bättre än bäst om man bortser från träningsvärken efter ja, all träning! Anyway, inga skador skedda igår så nu jävla är man med i matchen igen. Skönt att fotbollen hoppat igång, jag har längtat som tusan efter förra säsongens skador vilket resulterade i 1 hel träning och 1 halv match. Jag kan garantera er om att bänken inte är något för en så grym brud som mig, blir jag skadad igen slår jag sönder bänken o säger upp mig punkt slut! Håll tummarna!

Idag har vi jobbat, stanat/shoppat igen bla, lite presenter till morgondagens partyfixare. Fan vad vi är kreativa brudar, jag skulle lätt vilja ha något sånt när jag fyller år haha så jäkla kul verkligen ;P Jag skulle förresten vilja lägg upp bilder från följande dagar, på allt jag inhandlat oxo för den delen, kläder, smycken, skor osv osv osv men är helt jävla död. Vi ska sätta på filmen jag köpte på willys "thelovers" och satsa på att somna innan 22 bläcket. Men först måste jag springa till kiosken en snabbis, måste ju bara ha mina pinnar annars blir jag cräjzi motherfucker so watch out ffs mohahaha. Hoppas alla får en bra fredagkväll oavsett vad, e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0