110810

Idag är det så jävla nice väder ute. Jag vill verkligen inte att vintern ska komma för då suger vårat jobb!! :(
Har precis klivit upp ur sängen, de är fan underbart att vara ledig haha! Ska väl ta och röja upp lite här hemma så de blire lite snyggt, just nu ser det ut som en bombnedslag..nästan.

Igår blev det jobb och fotbollsträning, halvan stäckte sig igen och jag hoppas verkligen att det går över så hon kan vara med på matchen imorgon annars dör jag!! Hon är just nu iväg och jobbar men slutar 12.30, jag skulle vilja åka till Ikea och köpa en hall-lampa eller nå annat skoj.......typ en korv eller två eller fyrtiofem.

Ska börja dammsuga nu, see you!
Puss Mallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0