120810

Klockan är exakt 08.32 när jag börjar skriva detta in lnlägg och då har jag setat här i cirkus 1 halvtimme, vem vaknar nu? Det är det stora frågan känner jag, är förfan ledig idag men nej då ska man vara uppe med tuppen typ. Får fan skylla mig själv om jag går som en zombie hädanefter. Jobbar fre-fre, mindre skoj, så skulle vara bra om jag fick så mycket sömn som möjligt men inte det!

Jag skulle behöva tvätta lite stufs till matchen idag MEN orken ligger på noll plus att det säkert inte finns någon tvätt-tid, orkar inte gå ner och kolla haha. Förresten så är jag typ helt snuvig och som mallan skrev, skadade jag mig i Tisdags. Jag är nära ett utbrott men denhär gången ger jag mig inte, ikväll äre bortamatch och jag tänker kriga ihjäl mig. Start11an here i fucking come, jag vägrar bänkvärma. Tränarna har vart iväg o köpt massa grejer till mig, värmebyxor, skydd och gud vet vad så det vore väl fan om det inte skulle funka.
Nu ska jag sätta mig på toa och fantisera en stund samt vänta in sjusovarna så vi kan gå på en fet morgonpromenad. e

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin torsdag! =)

2010-08-12 @ 09:40:09
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Anonym

Tacktack & desamma!! Vem Cissi? Inget namn jag känner till :)

2010-08-12 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0