23.33

Idag begav jag mig till stan för att hektiskt hitta Solsidan boxen, jag gick runt överallt som en yr höna och resultatet blev NOLL!! Alltså fattar ni??? jag cykla ner på min svettiga h-alternativ och får noll resse..grinattacken som ville komma då...

Plötsligt ringer elin och säger att hon var påväg mot sin mammas jobb för att låna bilen så vi kan åka till media markt för att glo efter filmen, finns den?!!!!!!!!!
NEJ!
Problemet är att deras jävla bolag dragit tillbaka filmen för att det gått i nån jävla kk. Där stod jag, elin och lullan med gråten i halsen..men då hittar vi ist playa del sol del 2. Eftersom vi dag in och dag ut kolla på ettan så blev vi överlyckliga att vi hittat tvåan. Vi for mot willys för att handla lite tacosvaror och sen hem fort som fän!

När vi väl drar igång filmen ändras våra förväntningsfulla ansikten till nå besvikelsemin..DEN VA TOTALT KASS! jahapp de va 250spänn i onödan!!!! ps vi såg 3 avsnitt sen böt vi till den traditionella playa del 1!

Just nu ligger vi mätta och skrattar högt, eller iaf jag&lullan för elin sover..på golvet haha!

nu äre dags att doppa handen i ostbågspösen igen!
HEJPA!!!!!!!

/mallan.

Kommentarer
Postat av: frida (kungen)

har hört att den finns ¨på ica maxi ;)

2010-08-12 @ 01:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0