260810








Igår blev det en spontan utgång, syrran min är jävligt duktig på att manipulera folk. nice trodde jag. eller inte, när vi kommer till konrad är det typ 13 pers där :) känner hälften så det var ju iofs ok plus att the people i baren känner man ju så priserna var helt ok. Men nu är de en fråga som jag skulle vilja ställa, hade jag kul fram mot småtimmarna? spydde jag? jag tror det, fyllekäkade jag? tydligen knappt det o då är jag absolut INTE nykter kan jag säga haha! Däckade btw med kläderna på, vaknade upp imorse o tog en dusch, full som fan! Nu mår jag som jag förtjänar, har hulkat mig i flera timmar men ingen spya har kommit Än så länge. Jag ska aldrig mer dricka, nu blire att inta fosterställning hela jävla dagen tills kl 18, då blire en fet fotbolssträning. tagga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0