300810

FYFAN SNART SEPT!!!!! helt sjukt hur fort det går nu. Idag har jag jobbat hela dagen lång. Efter jobbet kom mamma och hämtade mig och vi åkte och köpte en ny cykel åt mig :D nu är jag typ världens lyckligaste! ska vårda den som om de vore mitt barn!!! <3<3<3<3
MEN kommer aldrig slänga mina röda, nej nej de får bli vintercykeln hahah!
Åkte hem till Hökåsen och tiggde mat oxå! =)

Har precis duschat efter ett rejält pass på friskis, eller inte! Jag och Tilde trodde de var årets skämt. Hans hette han som hade passet och han titta mer på oss vad han skulle göra...ingen taktkänsla alls! fifan. Blev dock svettig för man fick ju hitta på egna rörelser eftersom han endast kunde skidhopp, armhävning och se ut som en rockmonster.

Sitter och väntar på att Elin ska sluta jobba så man har nån att äta med :):):):):):):):):):):):):) skoja.
Kolla vad som skutta ner i brevlådan idag, nu jävlas ska de röstas!!

Har ingen som helst aning om på vad man ska rösta men de visar sig, inte dags än så :)

Hörs och ses!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0