310810

Såhär skoj hade vi igår kväll, blev jävla sent oxo för den delen. Tror inte vi var isäng fören vid 2 inatt, icke bra men som sagt så går tiden fort när man har roligt :)











Idag har jag vart uppe sedan typ 10-halv 11? Har hunnit med o städat, rensat som tusan men får ju inte kasta vissa saker för mallan vägrar ju. Men all den skiten hon vill spara får hon gömma i nån låda som inte syns, jag vägrar se onödiga saker som jag bara stör mig på så nu slipper jag det :) Emma sov skitlänge fast jag förde massa liv (för att hon skulle vakna men det gjorde hon inte) och Mallan kom hem för typ 1 timme sen, hon jobbade förmiddag idag.

Nu ligger vi i vårt fräsha hem host, väntar på bilen sen blir storhandling och ikväll fotbolssträning. Tagga tagga tagga! Ps. Väldigt trevligt med lite solsken, det får gärna stanna några dagar :) e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0