Magnus 40!

Igår blev det först jobb för min del o körskolan för mallan, jag slutade 12.30. Det blev vila innan partajet hos Malins pappa magnus som kicka 40 i torsdags. Grattis grattis! Skulle ha tränat igår också men mina köttsår på fötterna dör som sagt mig :( Fattar inte hur jag ska kunna vara med på matchen idag, lär ju ske ett mirakel elr nåt..
..Innan vi stack hem så var vi förbi mami en sväng, Anders hade visst hållt på o mecka med våra cyklar hela kvällen haha nice! Mitt hjul satt löst, stödet satt löst, växlarna skulle närsomhelst ha pajat o likaså bromsen, sadeln satt löst och gud vet vad.. Antar att det blir så när man cyklar överallt varje dag?!
















Nu är ju frågan vad jag gör upp så tidigt elr ja, jag gick upp ca: 08.15 haha fyfan drömde värsta drömmarna som INTE är ok att drömma! Usch o fyfan, vadå desperart. BLÄÄÄ! Ska strax käka frulle o tagga till matchen sen blire till att jobba kväll. Ha en bra Lördag allihop, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0