Update.

Idag slutade jag 12.30, men ändå kom jag inte iväg från jobbet fören 16.10 haha. Hade körlektion vid 14 så gick jag tillbaka till jobbet och surra lite med mina godingar..=)
Och ända sen jag kom hem så har jag bara legat i soffan och kolla på sex and the city boxen..slockna en timma på de oxå, och den sömnen är så jävla skön så man vill ju ba sova i 100år typppppp.

Håller på kokar ägg tills elin kommer hem, blir nog jävlans tidigt idag.Vaknade kanske 3,4ggr inatt och då somnade jag typ halv 2.
Imorgon är jag 100% ledig..blir körlektion och massa träning! jag längtar faktiskt efter att få stå på rullbandet och svettas och den pumpa rumpa på nån maskin!

HEJPA!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0