280810

Jädrar vad mycket bilder men jag är ju sådär, kan NÄSTAN ALDRIG välja ut dom bästa för jag tycker alla bilder är bra på sitt sätt haha elr nåt sånt! Imorse var vi uppe kl 8, samling 9, bajkade dit sen satte matchen igång kl 10 och vi vann över tillberga med 8-0. Kan säga att vi spelade riktigt bra och att det var grymt skönt att få kicka in 3 mål i kassen ;) Ligger tvåa i mål-ligan haha o det har jag aldrig någonsin gjort så det känns nice!




























Efter matchen blev det romfadagen, för er som inte vet så är det som fotbollsens dag då alla olika lag i vår förening möter varandra, stora som små. Skitkul verkligen, fattar inte hur vissa kan tycka det är kasst för jag bara älskar det! Efter 5 matcher är jag mer död än levande, skulle till Carro på 20års-partaj men mina fötter + rygg dödar mig så mallan fick åka dit själv men dom har med all säkerhet skitaroligt :D

Jag sitter just nu i min ensamhet som är jävligt skönt o funderar på om jag ska springa till pizzan en snabbis, vore grymt gott! Lugn lördag blire iaf, jobbar 8.30-12.30 imorrn så pallar inte trycket känner jag :p Ha en härlig kväll allihopa. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0