011210

Första dec idag! Jag har verkligen nada vintersulor utan knatar fortfarande runt i converse. (nu sjönk jag i vuxenpoäng)
Sitter och lyssnar på jullåtar med Lina, vi sitter och väntar på Nathalie som ska komma för då ska vi kolla på Sunes jul avsnitt 1! om vi kommer kunna hålla oss från alla andra avsnitt hahah.

Hoppas iallafall att jag kommer ner på stan imorgon för jag måste ha skor. Kommer frysa fötterna av mig annars :( hoppas mamma läser dethär och ser att hennes stackars dotter behöver skor och att hon skulle bli glad om hennes mamma ville köpa et par! :)

Nu snackas det om att vi ska baka p-kakor och p-hus idag, men vi får se hur det blir med dt.
FÖRST och FRÄMST, sune!

Elin jobbar på hon, idag slutar hon 15, :) Hon är alldeles jättebra ♥
Have a nice day /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0