021210

Tjena rockers, det var inte igår, inte i förregår heller utan ett tag sen jag uppdaterade bloggen. Det är inte svårare än så att jag inte haft tid, jobbar o tränar sen sover jag. Glöm inte att jag äter, men det var väl inge ovanligt ;)  Ni som känner mig vet att mat är min bäste vän.

Tror faktiskt jag glömt informera er om att jag från och med 29 Nov & 2 veckor framåt ska jobba på Ormkärr/ Särskolan, mitt drömjobb för er som inte visste det. Så just nu är allt på topp, träningen går bra, gymet är oxo en av mina bästa vänner just nu. Finns riktiga lammkött där för er som är sugan på det, jag är aldrig omöjlig! Haha nej, nu får jag ge mig, är inte ens rolig men ni får er nog ett gott skratt om ni vet hur jag skulle sagt just den meningen haha! Mina vänner vet, finaste av dom alla är vad jag har. Kärlek till er och min familj!

Uppdaterar möjligtvis lite senare, när jag fått upp ångan efter långa jobbdagen + gym. Först lite PH, sen så. Hörs snart e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0