051210 / 2 Advent!

Härliga söndag, jag vaknade för cirkus 20 min sdan. Mallan o Lullan ligger i soffan bredvid mig o glor på Miami INK, det är ett av mina favoritprogram :) Dagen är inte planerad, 2 Advent är det så någon förm av mysig fruksot med tända ljus tänkte jag styra upp här iaf, resten av dagen är ett frågetecken. Funderar på stan o givetvis lite träning men vi får se!

Igår blev det DM i Bombardier Arena, jag fick nya inneskor av mina kära tränare ;) Undrar varför? Höhö! Flög som en fjäder i dom, vi lirade 4 matcher(kommenterar ingenting angående resultaten) men vi spelar ju som sagt bara för att ha kul hahahahahahahaha, o så åt vi lunchbuffe på Bistro. OMG, Vad gott det var. Kan verkligen rekomendera er att äta det, så mycket värt det. Nu vet jag inte vad det kostar eftersom vi blev bjudna men det är riktigt bra :) Vi var kvar till ca: 18 och idag är vi ganska möra i kroppen, hur kan min rygg/armar oxo värka när jag lirade fotboll igår?! Det är en rätt underlig fråga känner jag :P












Hade gött så hörs vi lite senare, kiss e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0