071210

Idag är en såndär dag som egentligen borde förbjudas att gå ut i. De var så jäkla kallt att cykla hem från friskis idag, jag trodde seriöst att fingrar, haka och kinder skulle förfrysa!

Iaf, idag har jag jobbat hela dagen lång. Det är så jävla kul att jobba när man har så sjukt sköna profiler som jobbar i samma grupp! :) + att dagen går egentligen ganska snabbt.
DOCK gick min gräns när jag skulle stå under ett träd och dela ut gamla torkade brödskivor, ostbitar och torkade frukter till fåglarna!(meningen var att dom skulle äta ur mina händer, tror ni det själva elle??) hahha.

Imorgon är jag leeedig, ska ner på stan och elin ska få sin massage som hon fick i present :) mer om de får ni veta imorgon för allt är inte bestämt! :)

Bjussar på en sjukt bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0