131210

Jag sitter hemma hos mami med mina kära lillesyster just nu, mami jobbar kväll. Jäkla skift, jag gillar det inte men blir bra klirr i kassan många gånger ;)
Efter Lördagens galej o gårdagens skräpmats-intag så vaknade jag inatt av att jag mådde pissigt illa, trodde jag var magsjuk men det var jag inte. En hemsk känsla ivf o halv 7 imorse var jag mer död en levande, gick 1 timmes promenad till jobbet, gick så sjukt sakta så tror inte ni fattar. Kröp typ fram! Dagen var lång och så blev det ett medelpass på det. 

Resten av kvällen har jag som sagt tillbringat tillsammans med Lullan, har käkat spagetti o köttfärssås, dushat, tryckt mandariner o kollat på massor bra TV'program! På det sättet är Måndagar rätt bra :) Goodnight. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0