151210

Hejsan!
Idag är min lediga dag och ändå vaknar jag kvart över sju..
Låg och drog mig till 10 sen steg jag upp och fick ett såntdär städryck som jag bara får när jag är ledig.
Så nu är lägenheten helt ren och fin, fast egentligen ljuger jag nu..har ett jävla moment kvar och det är svabba golven. Men jag måste ha lite paus oxå! :)

Idag känner jag att jag bara vill träna så jävla hårt. Måste fylla på friskis kortet..men har ju gymkort så får väl utnyttja det eller ta min gratis biljett till ett pass. (tattig) hahaha.
Helt sjukt, för jag har verkligen fortfarande träningsvärk sen i lördags, hallå 4dagar haha..

Nu har jag inte tid mer, mitt nya bankomat kort har kommit hem så jag tänkte hinna handla lite oxå, :)
Halvan jobbar på hon!

ha´t bra!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0