231210

Nu är det inte långt kvar, endast 8 minuter kvar till Julafton eller KULafton som vi kallar det i vårt lilla hushåll här på emausgatan :) Härligt med julmat, klappar o alla glada miner men mindre kul för mig som inte alls känt någon speciell julkänsla. Väldigt tråkigt men de är nog för att jag jobbat så mkt, tiden har lixom bara flugit fram..

Igår blev det jobb o träning i vanlig ordning, samma sak idag minus träning. Vi var typ 8 personal på 4 barn, inge slappt. Kan vara riktigt skönt det med ibland men fattar bara inte hur man kan räkna så fel :p Sluta typ 16.15, en halvtimme tidigare så när klockan var 17 hade jag hunnit plocka upp lullan o köpt 2 julklappar nere på stan! Sedan bar det iväg mot systemet o inhandlade lite godsaker inför Lördagen, utifall jag tänker partaja, är ju endå ledig häh! Familjen på gryta bjöd på Julkäk, plus godis av alla dess slag, känner mig inge tjock alls nu. Håller ba på att spricka :)

Avslutade kvällen med en sväng på Solstudion, måste ju bättra på brännan lite till stöten så man slipper vara blekare än Cookie! 7 days left btw! Ska bli grymt skönt att komma iväg :) Nu tänkte vi forstätta vår uppesittarkväll, hade gött. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0