291210

Godkväll.
Idag har varit en jäkligt flåsig dag. Började med jobb fram till 12 sen ner på stan för att hitta en jävla h*rklänning inför nyår.....jag&pallon gick seriöst i alla butiker och då menar jag ALLA! hittade tillsist en klänning som satt 78%bra men den fick duga. Tur att det finns alkoblask. <33<3<3<3

Efter staden kom pappa och hämtade mig så jag åkte dit och fikade lite sen körde han ner mig på stan igen för att jag skulle köpa skidjacka...fick bli samma jacka som jag köpte tidigare men lämnade tillbaka :):):):):):):)
Skit samma efter mycke spring kom frida och hämtade mig vi åkte och tömde bolaget sen köpte vi mat.
Nu sitter jag nysolad på jobbet och väntar på min andra halva, hon jobbade nämligen 13-22 haha. Snart ska vi cykla hem och det ska bli kul hihihihihihihihihi. inge kallt :)


hejdå /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0