Från sidan med ena benet upp..

HelOOooOOoOO!
Idag har varit en fullspäckad dag med olika händelser, vistelse på stan, stenhård träning som man bara vill köra varje dag! Angelica&Anna hade ett medel plus plus plus pass i 75 min..trodde jag skulle packa väskan och dra men dom taggar ju en så jävla mycket att man bara vill ge gärnet!

Ikväll har nathalie varit på besök hos oss! Vi har varit och köpt pizza och annat snazzzk. Egentligen borde jag sova så jag är rejält utvilad imorgon, men eftersom både jag&Elle är lediga så har vi hela dagen att sova haha.

Mina kära vänner om exakt 12 dagar drar vi till stöten och OLT'ar lite :d haha. FIFAN vad det ska bli skönt att lämna den här hålan ett tag! ska jobba stenhårt innan så man har lite dallas när man kommer hem ;) hahah!

Ne nu orkar jag inte skriva mer så uppdaterar bättre imorgon hihihihihihohihiohihioh.
Elin sover redan och pallon håller på att flyga in i sin mobil så måste rädda henne

HEAJDÅPÅPÅÅPÅPÅ/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0