Juldagen!

Juldagen kan vara sjukt överskattad, allt och alla kommer ikväll vara äckligt taggade o vistas ute på krogarna i stan. Det enda man kommer få göra är att trängas, blir med all säkerhet å skicka ut några smällar oxo.. Den stora frågan är om det är värt att gå ut en kväll sen denna? Alla tänker som vi, o så går dom ut, vi med ;D

Idag har vi kört ett Medelpass, Solat o Mallan har köpt en ny nalle :) Den är jätte söt, rosa å grann hihihi. Ikväll styr vi lite förklirr hos oss sen får vi la se vart det bär av ;P

Innan jag i min ensamhet fortsätter fixa mig tänkte jag daska upp lite bilder från gårdagen :D Först var vi hos Anders päron o sedan bar det av hem till Mormor lilla :)




Här är jag o Lullan, tkr faktiskt vi är lite lika på denna bild :P









































ATt lägga in dessa bilder tog mig över 1 timme, pallar inte. Måste lägga på ett kol nu såre blire nå partiiiiiiiiii ikväll! Peace out, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0