030210

Igår blev det jobb som sagt, efter det så köttade jag hultan's pass 20.00 med Hänz! Efter det passet var jag riktigt slut så däckade strac efter ph-finalen, ps är överlycklig att jackie o patrik vann skiten! Hatar för övrigt Christoffer som jag tyckt så bra om tills han började äckla sig med Erika, tvii för män som honom! Förstår givetvis att man blir lite despo när man är sådär men vafan, att byta ner sig sådär gör man väl ändå inte offentligt? Haha, Jo tydligen !

Idag har vi båda jobbat heldag på ormkärr, jag i särskolan och halvan i förskoleklassen, what a wonderful day säger jag! Hur kul har man inte? Älska Ormkärr, något annat går ju bara inte! Btw, Det var tacobuffé i skolan idag så man åt ju typ 40 kilo mat, o det satt fint i kistan ska ni veta hehe!

Efter jobbet tog vi stadslinjen direkt ner på stan för att möta upp Hänz och fixa lite hemliga grejer, inget sagt om den saken så kan jag inte göra någon specifik person nyfiken :P Jag kom även hem med en present åt ängeln Ebba som fyller hela 11 imorgon, ett par nya svarta leggins med svarta nitar längs hela sidan av benet och en ursnygg kavaj med randigt innerfodral(barnavdelningen) som inte går länge än till midajan, allt från H&M. Ibland hatar jag den effären, men ibland älskar jag den verkligen, vilka fynd man kan göra! Awesome verkligen!
Efter stanandet stack vi till solstudion och bättra på brännan lite, redface ass always nu efteråt. Lika bra haha! Nu sitter jag ute i hökåsen efter att en viss person tjatat sönder min hjärna men jag är glad för det :) Är ju trots allt min andra halva så why not liksom? Lite sovsällskap har väl ingen dött av :P

Vi tar bilen imorgon till jobbet, jobbar cirkus 8 h om inte mer sen drar vi fort som attan till Björnövägen för att hinna med Angelica's medelpass. Ber till gud att vi ska hinna, hon är bäst! Sen vettefan vad som händer, ladda för ytterligare en jobbdag(fredag)? Ja, det visar sig men hoppas på det för på Lördag och söndag strejkar vi haha! Lördag äre massa stuffs som ska utföras och söndag ligger vi i koma pga av baksmälla kan jag lova till 100%

Nu ska vi kika igenom lite gamla kalendrar som Mallan skrivit, sedan typ 2 & 3 år tillbaka. Hon dokumenterade ju typ hela gymnasietiden i kalendern som man får haha, Lyx att läsa såhär i efterhand ju! Hon är smart dendär Malin, I like her alot! My best friend. e ps, imorrn har jag haft mitt körkort i exat 1 år :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0