040210

Dagen började jävligt segt ska jag tala om för er, ingen av oss orkade gå upp ur sängen för vi sov så gott så vi snoozade typ 40 min sen tvingades vi oss själva upp. Tröck lite frullish, borsta av biljäveln och sen bar det av till jobbet. Idag jobbade jag på särskolan och mallan i förskoleklassen :) Det var hemlia skoj idag, ingen aning om varför men det har varit en lycklig dag hela dagen helt enkelt.
Efter jobbet stack vi direkt och kriga på Angelica's medelpass, kött fifan! Och efter det drog vi till tuna o hände lite gäng med vår trogne vän som kickar partaj på Lördag och vi är tjockt med taggade! Jag har inte förväntningar(det ska man inte ha) men är ändå förväntansfull för det var så länge sedan varken jag eller halvan roade oss om man säger så :P

Ps, GRATTIS TILL MIN LILLA ÄNGEL EBBA SOM FYLLER 11 ÅR IDAG. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, o imorrn blire kalas efter hard work 7.30-16, weii :D Träning och solning på det så blire en riktigt bra fredag ska ni se! Vi får heller inte glömma att jag idag har haft mitt körkort i exakt 1 helt år, fan sp snabbt tiden går! Jag minns den dagen som om det vore igår men det kanske man alltid kommer göra? Vad vet jag, en stor dag var det iallafall..

Lördagen består utav förmiddagspass på friskis, ner på stan och fixa lite stuffs inför kvällen, fix & trix samt förkrök hos mig sen bär det av mot kvällens mittpunkt Alleballe! Jag längtar VERKLIGEN för första gången på år och dar :)) Nu ska jag lägga mig undet täcket och mysa med min lulla, love her! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0