060210

ojoj, dagarna ba springer förbi..snacka om att det går fort!

Igår jobbade jag inte på hela dagen, det var delvist skönt samtidigt som det var helt tråkigt eftersom jag som vanligt nuförtiden vaknade runt 7 :):). Iaf vid 14-tiden kom hanna hem till mig och vi börja med dagens projekt, att färga mitt hår. Blev jättebra så MVG på det dååå ;). Sen skulle vi snabbt sola och hinna träna och det hann vi oxå! sen körde hon hem mig, och jag va helt jävla lonely varg här eftersom mamma är i sälos och janne var hos ngra vänner med barnen..Micke va hos nå gangstergrabbar.........................................
Hanna kom iaf efter att jag bara settat i 2timmar och glott haha. Och efter nån timme kom alleballle :D vi drog o sola och mötte upp halvan som faktiskt jobbat denna dag. Efter lite solning drog vi hem till mig och hängde, maxa kom oxå över för han skulle senare hämta janne och co. Vid 12 drog alla och jag blev ensam varg IGen. Efter nån halvtimme si sådär kom de övriga, janne var väl lire rund om fötterna eller förresten INTE så lite heller..hahah!

Idag är det den dagen jag väntat på hela veckan fan! :D vi går all in för alle som kickat 20! :D Jag och halvan har ju faktiskt inte druckit på en månad, kan inte fatta att de gått så snabbt haha men iaf idag höjer vi glasen för ballejäveln. Och man vaknade ju helt tidigt idag med och ville börja fixa sig direkt haha. Men har iaf duscha nu. Halvan är och tränar, så duktig så :) jag ska väl så småningom dra hem till henne =) nu ska jag kolla hur jag ska se ut utseendemässigt...(kmr väl bli ful som vanligt)haahahahhhhhhhhhhhhhhhhhh.

jobbar natt imorgon oxå. YEAH...
ByEEEEEEEEEE/mallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0