070210

Dagen idag är helt okej, jag som trodde att jag skulle va sådär hemskt bakis men det är jag inte och det tackar vi gudarna för. Fan kvällen igår var riktigt soft, jävligt kul om vi får säga vårt. Lagom packade och riktigt härligt med röj, stämningen var verkligen på topp :D!!!!!!!












Idag blire bara massa slapp och ingenting annat, har sovit typ hela dagen tills nu. Kanske att det blir mys emd bigsis, men är inte helt säker på den fronten, vi får se :). Mallan jobbar natt inatt haha, vilken stjärna. Fyfan vad jobbigt, kanske att jag orkar dra en promenad i detta fina väder men det får bli senare!
Ps, Tack för en rolig kväll Alleballe! e 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0