110210

Idag äre Torsdag och jag verkar typ har gått idé och det känns just precis så ska ni veta, fyfan vad jag mår kasst när jag inte jobbar. Har jobbat 1 dag denhär veckan och det suger verkligen, får typ panik när jag inte jobbar mycket men samtidigt vet jag ju att det är så att gå på timme, man får inte alltid jobba även om man har "3 olika jobb". Det är inte alltid någon som är sjuk tyvärr och jag blir så sjukt rastlös, känner mig totalt kass. Tråkigt men sant så snart tänkte jag dra mig mot gymmet, elr inte snart men om cirkus 1 timme och pumpa ut lite ångest. Halvan ska hälsa på farsan så henne träffar jag på angelica's medelpass i eftermiddag :D!


Vill bara passa på och skriva hur mycket jag älskar min allra bästa vän Malin Cassandra Terese Ahlgren, utan dig ingen Elin. Du är en väldigt speciell person, som min egen syster om jag får säga det själv. Jag blir arg på dig som om du vore min egen syster, jag blir irriterad på dig som om du vore min egen syster, jag stör mig på saker du gör som om du vore min egen syster, jag blir glad med dig som om du vore min egen syster och bästa vän men något jag alltid kan vara med dig är mig själv och ärlig. Tycker jag något, känner jag något, vill jag få något sagt så tvekar jag aldrig att säga något när det gäller dig för jag vet att du förstår! And that's what friends are for, right?! Du är en av få som väger upp mitt sätt att vara på, att leva på och att bete mig på. Ville bara du skulle veta att du betyder mer än vad många andra gör för mig, du finns alltid där och ställer upp oavsett vad. Positiv och glad försöker du alltid ditt yttersta för att lyckas även om du i många fall behöver mitt pepp och min bestämdhet så saker och ting blir av hehe! Jag älskar dig av hela mitt hjärta, <3 / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0