140210

= Alla ♥-ansdag! Men för mig är det inte vilken dag som helst för ca 3år sedan köpte jag och min andra halva gymkort på Nautilus för första gången. Då vi kommit på att man faktiskt kan röra på sig ist för att sitta inne och äta livet ut haha. Ända sedan dess har vi hållt igång med våran träning och denna dag kunde inte börja bättre än med ett medelpass ;)

Idag är det inget planerat så vi tar dagen som den kommer! :)

Jag vill iaf säga att jag är glad att jag har min andra halva för utan henne ingen mallan. Hon är ju helt perfekt på alla sätt och vis. Du är världens bästa och jag älskar dig så mkt


 Bilden är hemsk. Men vi kan iaf bjuda på oss själva!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0