150210

Då var den årliga alla hjärtans dag över. Det blev mys hos halvan med Lullan, vi gick till ica och köpte snaskar för att fira dagens slut haha. =)

Imorse vaknade vi av ett sms halv 7. Kanske inte det roligaste eftersom vi INTE kunde somna om, + att halvan börja blöda näsblod :S  snacka om att lida av sömnbrist och stress. Om ni inte visste det har hon haft dåliga nätter med noll sömn och mördrömmar, din stackare! Hoppas att denna natt ska ge dig en riktigt skönhetssömn! Så imorgon när du ska till jobbet klockan 8 är du pigg som en lärka :-)

Vi gick iaf och gymmade halv 9 idag. Sedan gick vi hem till halvan igen och käka en riktigt ståtlig frulle. Vid 11-tiden kom farsan och hämtade upp oss, vi har bla spelat wii fit och ätit spagetti och köttfärsås =) Sen skjutsade han in oss till friskis och vi maxade oss igenom ett medelpass med malin sTURK. Efter träningen bjöd jag min älskade halva på en ordentlig solning så nu är vi fett bruna och fräscha! ;)

Kussen körde hem oss så nu är man skyldig en riktig gentjänst till han oxå! hahaha.
Nu sitter jag här och är skapligt irriterad, kan inte ens komma på varför men ibland vill jag bara börja veva! orkar inte ens jobba men måste om man ens ska kunna överlevaaaaaaaaaaa. Haha

Jaha nehe jag ska väl ta o bädda ner mig i min dubbelsäng, i den kan jag göra kick flip 89 utan att ens ramla ur hur coolt är inte det?!

Nu ska jag stolt visa upp en bild jag gjort HIHIHIHOHOH!


HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ/mallllllan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0