210110

Klockan är cirkus halv 2 denna söndag, jag och min halva har redan jobbat 7.30-12.30 och det känns för jävla fint ska ni veta. När det gäller bloggen så är vi jävligt kassa att uppdatera den nu för tiden men det är bara för att vi jobbar hela tiden och när vi inte jobbar så tränar vi haha! Vilket leder till noll bilder och inte mycket tid över åt datorn, men det kommer väl ljusare tider snart får vi hoppas på. Tänkte iallafall lite kort skriva vad som hänt denna helg :)

Fredag. Vi gick på Avatar, den var grymt lång men absolut inte långtråkig utan tvärom. Vi vill båda två vara en av dom, fyfan vilken grym film alltså och vi som inte ens gillar siensefiction! Skulle utan tvekan kunna se den igen, och fatta att se den i 3D? OMG, Vilken känsla. Det vore nåt det, men det får man väl aldrig uppleva haha!
När bion var klar drog vi oss hemåt i inte allt för snabb takt, bilen gillar inte detta väder och strejkar lätt när det gäller värme och snöovädret som varit har betydit kaos för min lilla pärla. Hem kom vi iallafall och däckade vid 12 gjorde vi, helt jävla utslagna efter en tuff jobb/tränings-vecka!

Lördag. Vi vaknade upp med ett STORT leende på läpparna och ni kanske undrar varför? Jo, det var nämligen så att vår älskade ätardag var på plats för att stanna tills midnatt. Vi började dagen med några maraboubitar och givetis rostade mackor med massa kladdigt pålägg till sedan drog vi ett medelpass!
Mallans mamma fick med oss ner på stan och vi inhandlade allihopa nya skor, 100 :- fick jag ge för ett par urballa boots. Jag kommer se ut som en riktigt howdy cowgirl, med gul/brun läderdojor, med "fransar" längs hela bakbenet. Klart man måste sticka ut när man är så pass speciell och unik som jag är? Tyvärr så håller varken mallan eller lullan med om detta, dom hatar mina nya boots, färgen ser ut som diaré och stuket på skorna som cowbyskor vilket jag rent ut sagt skiter fullständigt i :). Så kan snön försvinna någon gång kanske? Vill inviga dom så snart som möjligt hehe!
Efter stan köpte vi med oss en massa godis, över 50 sträcket var iallafall. Sen delade vi på en halv pizza(ps,älskar att värma kebabpizza. det finns inget bättre, rester ska det va haha!) innan det var dax för att oss att slänga oss i sängen och smälla i oss massa godis, så mycket att vi var tvunga och dra en powernap. Mycket skönt måste jag säga!
När vi vaknade käkade vi ännu mer, och mer och mer och mer sedan var det slut. Vi åt då lite smått och gått från skafferiet och bestämde oss för att gå till Ica och inhandla lite mer skit trots det äckliga snöovädret. Vi kom därifrån med både glass, chips, dricka, ostkrokar och gud vet vad haha! Vi försökte även kika lite smått på melodifestivalen men var så upptagana i vårt käkande att vi inte kunde koncentrera oss på att lyssna så vi dumpade det hehe!

Sist men inte minst avslutade vi kvällen med nightsandwitch, det sitter lika fint varje gång det är "tillåtet" haha!

Söndag. Idag ringde klockan på 6.30 för att jobba 7.30-12.30 på Malmaberg, fyfan så motigt det var idag men det gick bra och nu liggar vi här utslagna som två muppar och orkar inte göra ett skit. Ska iallfall dra en promenad snart(när min kagge lugnat ner sig, den har nämligen inte mått så bra idag efter allt skitätande igår. sånnahär dager eller då jag är bakis borde jag inte gå ut, en toalett inom räckhåll är ett måste annars klarar jag mig inte haha) och senare blire gym eller friskis! Vi får se :) Det blir nice vilket som. pörre e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0