240210

Inte mycket till liv i denna blogg heller, men de har sina skäl precis som halvan skrivit. Vi har inte tid helt enkelt för vi jobbar och tränar! :)

Idag har både jag och halvan jobbat jag jobbade 08.00-16.30 och halvan 11-15. Men innan jobbet så pumpa hon rumpa on the gym. Vi har för det mesta varit ute och lekt idag i våran lilla förskoleklass, men det gjorde inte så mkt för solen sken och det var skönt faktiskt. Men efter nån timma så började fötterna frysa. Tänk hur bra vi har det, jag och halvan får betalt för att stå o surra lite haha ;) nejdå men imorgon jobbar vi på nästan samma avdelning, myran 1 och myran 2 det gillar vi!

Efter jobbet knata jag hem till majki o hämtade min cykel som har stått där sen i måndags haha. Så jävla drygt o cykla när man inte är van. Imorse har jag åkt buss och sen har jag fått skjuts lite hit och dit. Men nu är jag hemma och ska slå mig till ro. Börjar nämligen 07.00 imorgon så gäller att vara i säng tidigt även om man inte ens är trött. Halvan är hos emme&theo och dom har säkert jättemysigt. Halvans internet har strejkat totalt och det gillar vi inte så det blir nog inte mer uppdatering än dethär... =) jag tror ni 90.000 läsare klarar er ändå! hihi

Nu ska jag bara säga STORT grattis till både Johanna och Martina idag! Johanna kickar ju 20 så henne ska vi allt fira på fredag ;) först drar vi hem til selet o krökish lite sen maxar vi konrad!!! =) ALL IN!

Hejdå alla elltothemall lovers! :)
p.s hoppas så mkt mkt mkt mkt på en viss sak just nu!
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0