e drar en update!

Vilken underbar fredag, började dagen med att försova mig elr nej men jag gick upp på tok för sent plus att det var sju kilo snö så jag fick skjuts till jobbet :) Började 7, vid den tiden har man ingen lust att pölsa sig fram, orken är ju verkligen nere på noll då som ni kanske förstår! Så, jobbat 7-13.30 har jag gjort eller skippade lunchrasten så jag gick hem 13 istället. Det är inte illa pinkat såhär en fredag, elr vad säger ni?

Om nån timme ska jag och halvan dra ett fett jävla gympass har jag bestämt, ett gympass ska vi redan dra men att det kommer rocka fett har jag bestämt oavsett hon vill elr inte :).
Ikväll blire bio, det var ju inte igår haha så vi får se om det blir avatar eller farsan! Egentligen vill jag se avatar i 3D vilket man bara kan göra i sthlm så det blir ju lite svårt och suger pung men vafan, vill verkligen se den! Farsan hinner man ju se, eftersom man är farsan själv så fattar man ju att den är grym och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :D Nu blire powernap, jag e helt död. e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0