e drar en update!

Klockan är snart 17 och jag sitter i mitt inte allt för varma rum med halvan i sängen, vi softar fett ska ni veta. Tror jag ska joina henne snart och slänga på mig min undebara filt från chilli. Jag sover med den varje natt, kan helt enkelt inte vara utan den, lär ju typ köpa ett lager till så dom inte utgår ur sortimentet elr nåt. Det vore ju total skandal!!! Undra om jag skulle överleva? Onödigt att utmana ödet i detta fall tycker jag, hoppar nog över det utan att låta allt för bekväm hahahaha!

Idag har jag jobbat 8-13 på Hagaäng och gymmat med Alle&Halvan. Sist men inte minst väntar vi på mami's pannkakor samt Hultan's medelpass som börjar 20.00! Ärligt talat så måste jag läga mig under filten innan jag fryser ihjäl. Mallen kanske drar en update sen så vi hööööööörs da. e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0