e uppdaterar!

Huuua, vad jag har gjort mycket en Torsdag som denna. Konstigt elr? Man får ju som sagt ångest när man inte jobbar så måste ju fylla dagen med en massa annat så man inte tänker på det!
Jag har:
- Gymmat ett förmiddagspass med Alle!
- Städat hela nerevåningen.
- Städat rummet.
- Fixat krubb!
- Slappat.
- Tränat favoritmedelpasset med halvan min.
- Träffade go pojke, o nu sitter jag här nyduschad o redo för att slänga mig i sängen!

Imorgon jobbar jag 9.45-16.14 på ormkärr i särskolan och det gillas extremt mycket ska ni veta! Fredagen är räddad typ haha, :D Ärligt talat så är det så roligt faktiskt så jag ska absolut inte klaga! Efter jobbet imorrn/fredag drar jag mig hemmåt för att pumpa rumpan på gymmet med halvan + en solning sen får vi se vad som händer! :)Nu ska jag kila under mitt DUNTÄCKE(alla som känner mig vet att jag hatar duntäcke, men efter att ha fått ett i julklapp så har jag fått lov att vänja mig och det funkar faktiskt. Dock så föredrar jag icke duntäcke i första hand men nu ska man väl inte vara sån heller hehe :)) och hoppas på att jg somnar sött! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0