e uppdaterar!

Igår mös jag och mallan på som fan under förmiddagen, inte allt för mycket bakis som jag skrev sist och sedan plocka bigsis upp mig. Vi köpte pizza, tröck en massa godis och hade sådär mysigt som bara vi kan! Däckade väl yp 12, sov hur länge som helst idag, till typ 12 haha och det är verkligen inte vanligt för att vara mig men jag behövde väl det antar jag!

Som sagt så körde allvaret igång idag, det blev fibergröt med linfrön och så et kokt ägg på det. Sedan drog vi en morgonpromenad, ner på stan en sväng och så solade vi, strax därefter bar det hem mot syrran igen då vi lagade ihop en fisksoppa. Det var frösta gången i hela mitt liv som jag tprövade det och jag älskade det, fyfan så gott! Efter det smälte vi maten lite, städa osv sen lämna hon av mig hemma. Malan & Alle hämtade upp mig strax därefter så drog vi ett fett gympass samt en dusch på Belle, så nice!
Nu sitter vi alla 3 ute i hök, nyss käkat lite och tänkte dra på en rulle fan! Imorrn blire jobb 7.30-12.30 för min del, hemtjänsten lockar inte men får väl lov hålla huvudet högt! hahaha tufft liv men så äre ibland. kriga!!!!!!!!!!!!!! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0