M uppdaterar..

Halloj!

Just nu sitter jag på jobbet, vi har precis rondat så nu ska vi sitta såhär i ca 3timmar till...har läst en och samma tidning ca 4ggr och sen glott in i burken, jippi! Visst känns de att man festa igår..tvångs dricker kaffe usch.
Igår vid denna tid var jag o mina vänner nerkylda och leta desperat efter värme hahahah.

Skulle åkt till Skultuna innan joppet idag, ätit pizza&mysa med Alleballe men så blev det icke. Var kvar hos ellan medan hon åkte till sin syster. 16.30 skulle bussen gå så jag gjorde mig klar för att åka med den, frös dock typ ihjäl i väntan. När bussen väl kom hade man fel bussbiljett och fick inte åka med, då börja tårkanalen darra! Idioter de finns fan........Janne var då räddningen som kom o hämta mig, fick slagga 2timmar innan jobbet, wiho!

Halvan är med sin systeryster och är kvar hela nattten, :)
jag skulle köpa mig lite fet mat o godis men gjorde inte de heller..sparar mig helt enkelt haha. Dock smygit sig ner en och annan chokladboll på joppet, gött!!

Imorgon eller idag så ska jag träffa min andra halva o alle hoppas jag! mee like.
NU ska jag fortsätta glo. :):):):):)

Godnatt och hoppas alla sover gott medan en annan sliter......haha. NOT!
kanske skriver igen, fast bara kanske.

puss till min ängel därute! :-)


love you.


Kommentarer
Postat av: emme

ni är så fina smala, söta puttinuttiga gullepluttar.

2010-02-18 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0