Uppdatering av M.

Jahapp, idag sitter man och gäspar som om man inte sovit på en hel vecka. Inte fan kunde man sova bättre efter att ha setat vid datan heller. Vaknade svintidigt oxå, och halvan oxå märkte jag då hon skicka mess vid halv 6 tiden typ haha.
Stackarn hon skulle ju upp och jobba 09.45 haha! Men det går nog bra ska ni se ;)
En annan har haft stor besök av Alleballe och tindra (hund) hahahaha..

Jag har verkligen inget intressant att skriva så jag skiter i detta. eller kan säga att jag drömde nog sveriges äckligaste dröm så nu väntar jag på ett samtal från en viss person för att se att den lever och att allt är som de ska haha!!

HEJRÅE!!/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0