Uppdatering av M

Alltså inge jobb för mig idag. Halvan har jobbat och varit duktig och efter de träffades vi på stan för att lämna tillbaka lite saker och sedan kika på lite nytt. Men de finns ju INET i denna stad hahah. Efter stanandet så drog vi till solstudion och körde en 24minnare. Lite lagom stekt sådär så hämtade vi Halvans mamma från joppet, fan riktigt nice att jobba lite flextider från 06.45-07.15 hehe. Efter att vi kört hem Carina drog vi till björnövägen och maxa ett medelpass med Malin sTURK, gick nice som vänligt MEN kände att man inte tränat på ett tag fick typ andningssvårigheter + att man var bränd i the face inte nog med det, idag har man ju sveriges största träningsvärk haha. Men vi körde och sånt gillar vi! ;)

Just nu ligger halvan o glor film med Malin(syrran), och jag vet att hon kollar på sommaren med Göran o den är jävligt rolig..:) Men jag kan väl se dän en annan dag dåå...fasst litte lessän blirr jak! :'(

ikväll äre PH som gäller så måste duscha borta gaddarna + byta om innan 22, men de är ingen match!
Hurreni mina vänner jag jobbar hästpass imorgon..14-21.30!!! sen kommer drömjobbet på Ormkärr med förskolebarnen! :) Halvan jobbar eftermiddag på Ormkärr imorgon GÖTT!! =)

see you/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0