130210

Visste ni:

att jag vill - ha en pizza fast jag redan tryckt donken och en hel candypåse!
att jag har - 2 st stekiga filurer i min säng just nu.
att min senaste kyss - minns jag inte ens
att jag lyssnar mycket på - musik som mallan fixar ner till sin spoti-lista haha, hon är grymt på att hitta låtar!
att jag funderar på - när jag ska klippa mig? skulle gjort det för länge sen egentligen.
att jag pratar – jävligt fort
att jag inte gillar – människor som tror sig vara på en högre nivå än alla andra.
att min första riktiga kyss – gjorde mig stolt även om den inte var någon höjdare haha
att jag avskyr när folk snackar - med en annorlunda dialekt än vad dom gör på riktigt, o typ" oj, det bara blev så hehe" ja, spelar dumma helt enkelt. Det gör mig galen!  
att kärlek är –  något som fått mig att sväva på rosa moln en gång i livet.
att jag gillar – att äta, träna och bara ha mig själv att tänka på.
att jag alltid kommer att – tro att pappa en dag ska komma tillbaka ner på jorden.
att jag är förälskad i – nobodey, är för självupptagen!
att sist jag grät var – för några dagar sen utan att ha en aning om varför, skönt vare.
att min mobiltelefon är – från återbruket och så minimalt liten att den ser ut som en mp3-spelare, rosa, gammal men samtidigt galet urball att jag inte kan göra mig av med den!
att när jag vaknar på morgonen – kurr, kurr fan vad gott det ska bli med frukost. Måste skynda att klä på mig så jag hinner njuta ordentligt haha!
att innan jag går och lägger mig bäddar jag ordning i sängen så det inte finns en enda smula kvar.
att idag har jag – storhandlat och jag gillade det. 
att jag just nu tänker på - hur äckligt skönt det ska bli att träna imorgon igen.
att i kväll ska jag – tjocka mig ännu mer.
att i morgon kommer jag – känna mig tjock av allt fett jag lyckats trycka i mig idag och vara sjukt råtaggad inför ett träningspass kl, 10.00!
att jag hoppas – på att bestämma mig för att sluta röka..............
att jag verkligen vill - få ett heltidsjobb så jag kan flytta hemifrån.

Direkt från minken 23, vi har det soft som tusen right now. kekar gudis och hare det allmänt roligt skulle jag vilja säga, ikväll blire en forsatt tv-kväll och massa tjockande. Underbara ätardag!!!
Ps. Drömt hemska drömmar så att jag för typ 4:de dagen i rad har legat vaken till och från hela natten, Ätit både kexchoklad och rostbröd innan träningen, tränat en medelpass 10.45, shoppat med ebbisen och mallan ute på hälla, storhandlat åt la familia, tryckt donken, tryckt godis och hängt framför tv'n i flera timmar! Undra om vi ska bege oss mot pizzan snart? Hållar tummarna :P Ciao e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0