070110

Läste precis att man ska förberedda sig för ljusare tider, äntligen!
Ja, denhär bloggverksamheten har varit lite svajig nu på senaste dagar. Men det ska vi nog ta och ordna upp igen.
Imorse vaknade jag kvart i 7 med världens jävla huvudvärk, kul jag som somnade halv 4. :S
Halvan jobbade på som fän idag, 9.00-16.15! Gick alla tiders för henne! =)
Jag åkte hem till Emme och Theo, vi mös mest hela dagen och de är ju de bästa så!
Vi bestämde oss för att gå till gryta, Emme skulle hälsa på sina päron och jag skulle möta upp halvan för att vi skulle åka och träna. Idag var det verkligen vårat favoritpass med Angelica. Det är bara för att vi kan alla steg och allt är så jävla bäst som vi gillart! Efter det passet kom halvan's mami och plocka upp oss. Vi åkte hem till halvan för där skulle jag bli hämtad senare, så jag fick hem min jävla cykel. Mitt jävla lås hade ju frusit så man fick ju dra hela hojjen till bilen(jävligt drygt)..............

Imorgon jobbar min käraste halvan 07.30-16.00! Hon är så duktig :)
Sen blire ett specialpass då vi kör så hårt att vi typ blir köttade!! men de gillar vi! ;)

Nu ska jag sova för jag är så trött.
Lovar att uppdatera imorn, för jag ska städa hela daaaaaaaaan! :)

Pussar från mallan som är så jävla kass på skriva blogggggg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0