080110

Halloj!
Idag vaknade jag minst 4ggr innan jag bestämde mig för att gå upp. Vaknade av att våran jävla katt satt i sängen, fick frispel för ha va så jävla dryg. haha.
Iaf idag har jag städat och diskat osv...hämtat Alva på förskolan fast jag egentligen skulle hämta anton pga att han hade ramlat och slagit i tänderna och blödde. Men han ville verkligen inte hem så jag tog med mig Alva som gärna honka med hem. Det var ingen fara med Anton han hade varit hos skolsyter oxå! Har upptäckt att jag har ont i axlarna, är helt stel. Antigen äre sen träningen igår eller så har jag sovit kepigt..

Pratade med halvan på lunchen, hon jobbar på! Och visst går det bra, precis som alltid. Alla är så nöjda med henne och det försår jag mkt väl. :)

Nu ska jag leka med Alva för hon säger att jag ALLTID sitter vid datorn haha vilket stämmer delvis. Sen har jag packat träningsväskan för idag blire träning för hela slanten. Ska hämta halvan klockan 4 sen drar vi och maxar ett pass! Senare ikväll åker vi hem till Emme :) dt blir fint som snus! hahahaha.
Hörs senare!
Puss Mallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0