090110














Såhär mycke mys hade vi igår, jag och mina brudar samt lille prinsen :) Var väl hemma vid 2tiden, o jag drog en däck direkt tyvärr haha!

Idag har vi glott enda sedan vi vaknade(11tiden) och jag har sjukt ont i huvudet, kroppen och är öm överallt, hoppas för all del att jag inte blir sjuk. Fyfan isåfall, skulle verkligen vara så jobbigt så jag får lov att hålla tummarna! Skulle ha slinga barrét idag men så blev de visste inte, ibland blire ju så..Vi tare imorrn istället för såhär kan jag bara inte gå längre, samma visa varje gång haha!
Fast jag bärjade tveka lite idag när jag läste i en hälsokost-tidning här hemma där de stod att man ska ha utväxt nu till Våren! De är så inne, o då skulle ju jag passa perfekt men ärligt talat så hatar jag de haha! Så vi får se imorrn, tror nog de blir slingor ivf.. / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0