100110

Igår blev det bara en långpromenad och lite ätardag hos halvan. Vi har mkt på gång nu så vi kunde unna oss denna helg. Det blev mysigt och vid 1-tiden åkte vi för att hämta Lullan på hässlö, sedan däckade vi på de!
Vi ställde klockan på 9, i hopp om att kunna gå en promenad och äta frukost. Varken jag eller halvan har nå problem att gå upp på morgonen egentligen, men just denna helg har vi helt enkelt sovit ut. Tror vi båda behövde de, I vilket fall som helst blev det inte allt för sent, vi traskade ut runt 11. Sedan åt vi en bra och stadig frukost för att sedan bli uppplockade av Mammamichaela x2. haha. (för hon har 2barn) Det var så länge sen vi träffade henne och de små liven :) Alltid lika kul att se dom!

Vi var hemma hos dom nån timme sådär sen drog vi på vårat favoritpass med Angelica. Gud jag blir alltid lika pepp att köra hennes pass!! Och som halvan sa idag till Michaela som inte tränat på länge, de var modigt av henne att de första hon gör är att köra ett medelpass..hon va duktigt oxå! :)
Efter träningen åkte vi hem till Mammamichaela igen, där åt vi och lekte med barnen tills de skulle sova. Och vi vuxna skulle göra lite grejjer som vi hade planerat sedan innan träningen..nämligen tatuera oss!!!!! Michaela's sambo är tatuerare och verkligen duktig. Nervösa som vi var tog vi oss i kragen och gjorde följande;

Halvan gjorde alltså 3 stjärnor som står för hennes mamma, och två systrar. Jag gjorde ett hjärta och det står väl som de andra hjärtat jag har, ensamkärleken, modet,vänner och familj (vet att pallon skrattar) haha. Nejdå men de står för min familj kort och gott..kanske nån enstaka vän!
Innan vi gjorde detta var vi nervösa eftersom vi trodde de skulle göra sjukt ont. En annan gick ju o nöp sig på stället innan så man skulle bli bedövad men de behövdes ju inte ens, för det gjorde inte ens ont!! jag satt ju och tänkte på hur ont de gjorde på foten men detta var ju INGENTING vissligen var tatton inte så stor och tog 2min men ändå! Hade ju halvan i handen oxå då klarar man väl allt! ;)

Och nu ska jag säga en sak, både i fredags och idag har vi umgåtts med barn och halvan är så otroligt duktig med dom. Jag har sagt det till henne, så som hon ser och gör allt. Sättet hon är med dom, hur hon säger till dom att de gör fel. Hon är otrolig. Jag är så imponerad så det finns inte. Hon är verkligen perfelt barnvakt det vet jag. Och barnen lyssnar på henne för de fattar på nå sätt att de är hon som bestämmer. Ah nu skulle jag kunna skriva en hel bok om de oxå. Men ville bara att ni skulle veta!

Nu ska jag försöka sova, vilket har varit lite halvdrygt i helgen för det känns som om jag vänt på dygnet. Och om jag ska jobba så orkar jag INTE gå trött!

Ses och hörs imorron!!
/Mallan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad fint de blev :D

2010-01-11 @ 23:17:54
URL: http://johanna-bjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0