170110

Igår åt vi en massa godizzz(jag sa ju att hon inte var omöjlig) och bara slappade exakt hela dagen, kvällen och natten. Vi bestämde oss för att ligga i sängen hela dagen idag och det har vi verkligen gjort, åt frukost vid 14 sen la vi oss direkt igen. Satt iofs vid datorn en snabbis men det räknas inte, va nyss ute och tog min första nypa luft för dagen och klockan är 19.40, det var enbart för att röka en ciggarett! Den satt fint, för fint, tyvärr men vad ska man göra liksom? Den dagen, den sorgen som brorshan brukar säga!

Imorgon jobbar jag och halvan 7.30-16, frtf Intro.. Vilket börjar bli lite långtråkigt men vi har våra planer, ska ta kartan och bege oss ut innan Torsdag så vi är så förberedda som möjligt när vi ska ut och jobba på egen hand! Jag gillar det när jag tänker efter, skönt jobb och alla, okej kanske inte alla men dom flesta är så tacksamma frö det man gör! OCH JÄVLAR, Vilket lokalsinne vi kommer ha efter 1 månad, ojojoj vad vi ska slita. Nu gäller det, vi kan, vi vill, vi SKA! Ps, Avslutar denna kväll med en annan del av köping :))

& Fuck off till ALLA som någonsin tvivlat på oss! We are the best, fuck the rest.  e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0