200110

Shit, Nu sitter jag och halvan ute i Hökåsen och är äckligt jävla nöjda med dagens innehåll.
Vi har ställt klockan vid 10, tvingat oss upp fast sängen var sådär underbart bekväm enbart för att skynda till Rudbeck(vår gamla gymnasieskola). Det är nämligen så att världens bästa lärare Anna Fernkvist fyller år idag, Grattis till henne! Och eftersom vi var lediga och hon hade hål några timmar så passade vi självklart på att åka dit. Träffade massa gamla godingar och dom blir alltid lika glada, vi med ska ni veta :)). Vi avslutade med en Lunch på donken, Anna har nämligen inte käkat där på flera år tror jag hon sa, så det passade alldeles utmärkt att fira hennes födelsedag där tyckte vi :) Haha, vi är störda vi vet men folk verkar ju digga oss iallafall så det kvittar. Om du läser detta så vill vi bara säga att du är bäst Anna, men det vet du ju redan att vi tycker så puss till dig och även om vi vet att vi var bäst på hela dagen (INTE ALLS IRONISKA) Hahaha så hoppas vi att du haft en fortsatt trevlig dag!

Efter allt detta gick vi på stan en sväng, frtf samma skit i alla affärer så ångest över att man inte har nå pengar behöver man inte ha direkt. Skönt! Vid 15 vare bara att sätta sig på bajken igen för att pölsa fram i snön till jobbet, jävlar vad vissa gator är dåligt plogade, man blir ju galen. Dryper av svett gör man oxo, fräsht!!

Nu ligger vi ute i Häkåsen och har precis käkat lite lingongrova, proviva o äpplen samt fixat ihop matlådan tills imorgon. Vi går sista intro-dagen imorgon nämligen, 7.30-16 och det ska bli riktigt skönt.
Någon som kan fixa GPS till min mobil kanske? Haha! Så vi får väl se när allvaret drar igång(icke intro, vilket innebär totalt lonley). Hoppas på så snart som möjligt, redan imorgon helst så man bara får köra på!
Eh okej, nu ska jag klå upp mallan i Nintendo DS - Mario cart. Hon är sämst så jag ska nog låta henne vinna för en gångs skull, men psst säg inte att jag sa det jag precis sa för då blir hon säkert helt hjärtekrossad. Men först en liten härlig bild för att avsluta inlägget så snyggt som möjligt, pöss e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0