220110

Äntligen har man slagit sig till ro. Men ni har ju varit hemma hela dagen tänker ni då?
NEHENI! vid 10 tiden ringde de arbete både för mig o halvan. Halvan fick på Haga äng som hon inte jobbat på ca 6mån. Men det fixar hon, pratade med henne när hon hade lite rast. Hon sa att det var cool-lungt =)
En annan fick jobba på hemtjänsten och eftersom dt ar vår sista introdag igår så skulle jag gå själv...fick skitattack o svårt att andas innan jag kände mig lugn haha.

Halvan började klockan 13 och jag 11, så hon följde med mig runt o dela lite mat osv, inte in hos kunden men utanför :) du är så jävla bäst min älskling.

Det gick överraskande bra, tror fan det går lättare att jobba själv när man kan göra på sitt egna vis och sätt.
Slutade iaf klockan 16 och cyklade hem. halvan kör ett riktigt hästpass på 13-20.30!!!

Igår somnade vi ganska tidigt fan hahah...skönt! Men vaknade dock halv 4 av att det ran i näsan, helvete tänkte jag nu snorar jag sönder hela sängen, nono! kände att det kom mer o mer så jag börja lysa med nallen och såg att det var nose-blood!!!!!! OMFG! men orkade inte ens gå upp, men efter ett tag när jag märkte att de kom mer så gick jag upp. Och när jag kom in på rummet igen var halvan oxå helt vaken, helt sickt att man vaknade helt samtidigt :D så vi börja spela nitendo o flumma lite HAHA. Skratta som ett cp så man kunde ju inte ens somna om, sen helt plötsligt hade man somna!
Vi vaknade halv 8 och bestämde oss för att lämna Anton och Alva på skolan sen käka frulle! Sen kunde vi helt enkelt inte somna om så vi var vakna haha :) tur jag har min halva.

Imorgon ska vi fira mormor som kicka 60barre igår <3
blir restaurang o halvan är såklart medbjuden!

NU äre kvällsmat på listan! :)
BYE!/mallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0