250110

Ojoj, dagarna bara springer förbi. Vet inte om vi lider av någon slags sömnbrist/sov/orkar EJ sjukdom. Ena stunden kan man inte ens sova, andra så är de det ända man gör + att man är helt seg. Tror att orsaken är nya joppet, men inte fan klagar vi på de nejnej här kör vi på uta ba helväte. Känner att det börjar bli dags att dra upp rötterna från Hökåsen crib och vandra åt de vuxna hållet.

Tänkte slänga ut lite kort info om våran helg!

Fredags, Jag jobbade till 16 och halvan till 20.30. Jag&Max plocka upp henne och hennes cykel på Haga äng sen drog vi ett rejält filmrullle-häng. Tyvärr däckade både jag och halvan på två röda så vi hann icke se mkt av filmen.............men hann se början iaf! Sen åkte vi hem och somnade snällt. Hörde av en fågel att denna kväll hade halvan ont i ryggen sin...hon hade nämligen inga inneskor som hon alltid brukar vara så noga med. Vilket resulterade till att hon fick ont som sagt. Därför hade hon lite kackig sömn i fredagsssss.. </3.




Lördags,
Vaknade en annan glad att det inte var någon från jobbet som ringt, så man i lugn och ro kunde fixa sig inför kvällen. Halvan knacka på runt 13-tiden, då hon hade med sig två klänningar och två kassar med saker haha. Vi åkte hem till henne igen vid 17, så vi kunde göra nå åt barret haha. Sen kom limon vi beställlt med riktning mot Stan och Limone. Mormor hade ju nämligen 60'år partajj! Här kommer några saftiga bilder!

Ebba och hennes vän kom en snabbis! =)

*fnizz*

Blev lite halvtrött där innan maten....men halvan lika fina som vanligt hhih

En ovanlig förrätt.......italienskt..

Kalvstek kan vi därremot rekomendera på restaurangen Limone, så gudomligt utsökt!


Söndag, vi softade loss hemma hos mig sen drog vi hem till ellan och chillade loss som fan. Vid 17.15 drog vi ett pass på friskis för första gången på 1 vecka pga av att ellan känt sig krasslig och det gick riktigt bra ;) Inte så jobbigt dock men vafan, motion som motion!

Måndag, Idag har vi båda jobbat. Ellan jobbade som planerat 7.30-15 och jag bliv inringdi sista sek för att jobba 7.30 haha, Chefen kom o plocka upp mig! Inte alla som har sånna chefer va? Höhö, det var nice och nu ligger vi ustlagna hos ellan efter en lång och kylig promenad hem från jobbet. Blir lugnt ikväll, Halvan jobbar imorrn och jag ska på begravning. Eventuellt barnvakt till lille Theo, vi får se :) Nu ska vi softa loss lite innan jag drar hem hehe! P&K M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0