260110

Godmorgon!

Halvan jobbar 07.30-12.30! Och jag jobbar inte alls, men av nån konstig anledning vaknade jag 07.10..:S
Skälet till att jag inte jobbar är för att jag ska vara barnvakt och gå på begravning. Nu ska jag inget av dom. Jag skulle passa Theo medan Emme skulle knata runt på stan. Men nu skulle Christian vara hemma, får helt enkelt bli en annan dag! :) Sen har vi begravningen, den som gått bort är egentligen helt oväsentligt att jag nämner för ingen utav er vet vem det är ändå. Men jag har bestämt mig för att inte gå..jag hatar att se mina nära ledsna och fyllda med sorg. Det blir en dag hemma istället med lite städning osv.

Idag har jag pratar med massor av fastighetsägare, känns så konstigt att JAG pratar med dom. Är jag verkligen så stor nu att jag ska flytta hemmifrån? Men jag kan säga till er att jag är 100% redo att flytta nu. Jag har min andra halva med mig och vi kommer rocka i våran lilla lya! :) Mer info om detta kmr......

Imorgon ska jag jobba igen haha. Blir på Ormkärrskolan. Det var ett bra tag sen jag var där, men det spelar ingen roll man känner sig hemma ändå!
halvan kör på hemtjänsten imorgon igen..du är så duktig!

Hörs mer senare!
/M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0