260110

Som sagt så jobbade jag till 12.30 idag, sen stack jag ut till Hökåsen. Först plockade jag upp halvan sedan plockade vi upp småkottarna som var i skolan :) Käkade lite lurre oxo, okej det blev inte något av det där att laga mat men vi åt mûsli och macka. Det duger så fint så hih!

Hämtade upp mami från jobbet idag, eftersom jag skjutsa henne i morse och tog bilen. Ganska logiskt att hämta henne efter jobbet då va? hehe! Vi har varit hemma ett tag och en sväng förbi hälla oxo, jag köpte inte ett skit för jag har noll koll att engagera mig överhuvudtaget just nu! Trött, sliten, hungrig som en galning sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Vet inte ens vad det blir för mat? Hoppas på något riktigt gott för jag svälter typ snart !

Så idag hatar jag vuxenlivet totalt, även om jag o halvan imorrn ska på vår första lägenhetsvisning. Det gäller att ha kontakter vettni ;) En 2a på skogsvägen 17B! Värt att kolla känner vi iallafall. Får väl se vad som sker efter det besöket men först ska jag jobba 7.30-16 på Hemtjänsten och så kalas efter visningen! Något att se fram emot ivf och det gillar jag.
OBS! ATT JAG SOMNADE 20.00 IGÅR. Jag hann bara sätta mig i soffan för att kika på Outsiders med övriga familjen men inte då, somnade tillochmed sittandes haha! Då är man väl helt slut?
Sen sov resten av natten(fast jag förflyttade mig givetvis till sängen)och gud så skönt det var, lika trött imorse dock men det var gudomligt skönt så länge det varade mohaha!

Idag blir det nog inte mycket senare, skulle tro att jag käkar sen däckar rätt fint. Har ju trots allt en ganskalång dag framför mig imorrn, + att jag har ont i halsen vilket gör att jag inte kan träna åhh. Bara en massa tjata och gnäll från mig nu så jag avslutar med och säga pessimist? Javisst! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0